Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 3 december 2012

Mitt pyssel paket!

För ett tag sedan beställde jag pyssel från den helt underbara sidan Make and Create! Efter ett par dagar kom avin från posten och jag kunde hämta mitt efterlängtade paket! Måste säga att jag är oroligt nöjd, hemsidan är snygg och enkel att klicka sig runt på, det går snabbt och smidigt att beställa, frakten kostar 29kr (!!) och din beställning kommer hem på ett par dagar, dessutom är det fint förpackad OCH priserna är heelt fantastiska, rentav billigt om man jämför med ex Panduro.
Här i dagarna klickade jag hem ännu en beställning, denna gången av pärlorna olika slag och jag väntar med spänning på att avin ska komma med posten.
För den som vill finns en helt underbar blogg med hur många härliga idéer, perfekt när ena egen fantasi tryter. Klicka in på www.craftandcreate.se för tips och trix eller www.makeandcreate.se för att hitta precis det du söker i pysselväg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar