Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 27 februari 2012

Imorgon!

Ger jag mig av tillsammans med lilleman! Det ska bli så galet kul att äntligen, äntligen komma ner till Lollo igen! Har jag tur får jag sitta på en häst, en ridtur vore ju inte helt fel men att framförallt få träffa världens bästa kompis är det jag längtar efter mest!
Oroar mig dock lite över att flyga med lillen själv...handbagage, bilbarnstol plus en unge på härliga 9,5 kg ( ja, ni läste rätt, han är nu 6 månader och har redan blivit biffarnas biff och är jämn stor med barn på 8-9 månader!) ni kan ju tänka er att det kommer bli tungt att släpa runt på allt detta.
Får se till att ha en powerbar i väskan och fylla på energi till mini spinkmuskler då och då!
Kommer kännas jätte jobbigt att vara borta från P så länge och hur lilleman påverkas av att vara borta från sin pappa så länge! De får prata i telefon varje dag så att han åtminstone får höra hans röst!

Lollo, here we come!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar