Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

onsdag 1 februari 2012

Föräldragruppträff!

Vi segade oss genom förmiddagen jag och lilleman. Jag passade på att hinna med att damma av en sväng medan han sov sin förmiddags lur, gjorde ett försök att äta min lunch samtidigt som jag ammade och kollade på top model och sedan var det dags för oss att packa ihop och åka iväg på föräldragruppsträff. 
Idag var vi hemma hos Kristina, det var jag och 3 andra mammor och deras små. Jag var så stolt över att jag hittade rätt direkt, annars har jag världens sämsta lokalsinne - eller är snarare född utan - men idag hittade jag minsann fram till både rätt adress och i rätt tid. 
Vi fikade och pratade förlossningar, kika på våra bebisarna som nyfiket upptäckte varandra, beklagade oss och hade det rätt trevligt tills klockan hade sprungit iväg och var halv fem.
 P väntade hemma på mig och stack iväg till ica när jag kom. Nu står min kära i köket och lagar middag till oss, det blir visst fisk i ugn med räkor och kokt potatis och morot till. Vilken karl jag har, som både lagar mat och bakar. Det är sexigt med män som kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar