Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 26 januari 2012

Vila.

Ligger med en galet pigg liten grabb och försöker vila, samla kraft och ny energi! Igår lämnade vi middags disken, jag hatar när vi gör det för det innebär att jag kommer hem efter dagis lämning och har både frukost och middags disk att se fram mot! Bu.
Annars gillar jag och städa, tycker om att diska och plocka, fixa och göra fint!
Men idag är jag inget vidare sugen.
Jag mötte upp Martina utanför sessana dagis och så tog vi en lång promenad hem, det tog dryga timmen och precis hemma vid porten vaknade lilleman och ville ha mat.
På tal om mat vore det ju inte helt dumt med lunch nu, jag får väl ta mig upp och bygga på diskberget innan jag tar i tu med det också!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar