Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 2 januari 2012

Januari?

Jag och sonen tog vår dagliga promenad i regnet, det kändes ju långt ifrån som 2:a januari! Regn och slask, gegga och gråväder! Jag brukar vanligtvis bli glad av regn, det känns uppfriskande, renande men idag kändes det mest trist. Solen kom inte ens fram idag och innan man visste ordet av var det mörkt ute igen! Lilleman sov som brukligt under promenaden, han somnar under de första metrarna vagnen rullar och sedan sover han tills att han blir väckt.
 Trots att solen lyst med sin frånvaro under dagen har jag njutit av vår alldeles egna lilla solstråle. Vår älskade lilla kille är onekligen alltid glad och full av bus och har precis lärt sig att skratta med ljud!



 Jag har precis förberett inför kvällens middag, idag provar vi ett nytt recept på ugnsgratinerad rödspetta med potatismos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar