Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 15 december 2011

Idag!


Lillemans första dag på universitetet gick strålande! Jag hade ett givande möte med studievägledaren och känner mig grymt taggad på att komma igång att plugga igen! Efteråt lunchade vi med Julia, det blev mozzarella mackor i cafeterian på Blåsenhus och en välbehövlig och efterlängtad pratstund! Ikväll kommer Frida och Henke över med deras tösabit på fika, det ska bli kul att ses, tiden springer och nu var det ett tag sen vi sågs igen! Jag hoppas att min lilla bebis blir på bättre humör tills dess, nu är han lite missnöjd, jag misstänker tyvärr att det är tänderna som är i farten igen, han dregglar massor och allt vad han får fatt i ska in i munnen...Tidigare idag har han varit jätte glad så som han brukar men så plötsligt blev han skruttig. Min lille plutt, hoppas det blir bättre snart! Nu längtar vi massor efter att pappan i familjen ska komma hem, tur att det inte dröjer många minuter till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar