Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 3 november 2011

Torsdag

Lilleman & jag gör oss klara för att dra ner på stan & äta lunch med underbara Julia! I nattlyckades lilleman  vända på dygnet trots att han var vaken ett par timmar i sträck igår kväll, kanske var han helt enkelt övertrött. Två gånger böt jag bajsblöja & ammade säkert 5 gånger! Normalt sett sover prinsen som en stock & äter 1-2 gånger broende på hur sent han ammades innan han somnade, under natten byter jag en kissblöja när han vaknar & vill äta. Både han & jag är trötta idag, det märks att han är lite kinkig men han brukar alltid somna i vagnen så sin sömn tar han snart igen. 
Imorgon är det äntligen fredag och sessan kommer hem! Familjen har längtat<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar