Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 8 november 2011

Så har jag och lilleman avklarat ännu en lång promenad. Idag hade jag faktiskt ingen aning om vart vi gick, vi strosade planlöst fram och hade plötsligt varit ute i nästan två timmar utan att tänka på det. Under promenaden pratade jag med Lollo, jag är glad över att de 40 milen mellan oss inte har påverkat vår 16 år långa vänskap! Det är tråkigt att vi inte har möjlighet att ses oftare än vad vi gör men destå gladare är jag över att vi i alla fall kan prata i telefon!
 Ute är det just nu en jätte vacker solnedgång, himlen är mörkt rosa och lila, helt fantastiskt. Jag gillar hösten men det är synd att det blir så mörkt!
Alldeles nyss pratade jag med Julia och fick härliga nyheter som värmde i hjärtat! Nu blev jag lite extra lycklig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar