Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 7 november 2011

Mixed emotions

Dag 1 av 10 utan sessan är snart avklarad, det känns vemodigt för jag vet att känslan av saknad bara kommer bli värre tills hon äntligen kommer hem igen. I morse var sessan både glad och ledsen, hon ville "träffa oss" sa hon och försökte på sitt sätt säga att hon ville att vi skulle vara där, och hon undrade om vi kunde följa med henne. "Jag kommer sakna er..."Vi har pratat mycket om att hon kan ringa och skicka vykort och såklart om allt roligt hon ska göra på sin långa semester! Självklart är det jätte härligt att hon ska iväg på en härligt resa och jag hoppas verkligen att hon får njuta och att allt går bra, men fy så det skriker i hjärtat av tanken på att vara utan henne så här länge!!


Idag har jag och lilleman mest legat och myst, trots en promenad har båda varit otroligt trötta. Han har sovit bort det mesta av dagen förutom en stund på eftermiddagen, då vände han sig från mage till rygg för första gången! Min lilla klimp! Han var så uppspelt och varje gång jag lade honom på mage så vände han sig, han var nog bra stolt att han äntligen lärt sig det! Nu väntar vi på att daddy ska komma hem från jobbet, längtar!

1 kommentar:

  1. Men vad duktig han är!! Hejja Liam, jag är imponerad:)

    Hoppas att de här dagarna komme rgå fort, fort för er nu!
    Puss <3

    SvaraRadera