Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 15 november 2011

Pepparkakor och tomtar

Mormor hade köpt två små ur söta dräkter till barnen, en tomte och en pepparkaka! Ibland tror jag att min mamma kan läsa tankar, i år vi ska göra julkort med en bild av barnen och hade då tänkt att de skulle ha på sig tomtekläder. Jag tittade runt en snabbis sist jag var på stan men hittade inget till lilleman, men igår visade mamma den super söta lilla pepparkaksdräkten och tomteklänningen!





Vi måste få fotot taget ganska så snart, för lilleman kommer annars hinna växa ur sin pepparkaksdräkt. På fredag kommer så äntligen lilla sessan hem, vi pratade med henne i morse och hon lät så glad! Det sa bli så mysigt att ha henne hemma igen, lilla skrutt. Idag har  min lilla bebis varit så olycklig, fast han ätit och ätit och bajsat så har ha ändå varit riktigt ledsen. så fort han lämnat min famn har han börjat gråta. Tillsist fick jag honom att somna, lilla plutt, undra om det är magen som spökar? Strax kommer Johanna med sin lilla tös, då blir de promenad för oss! Dags att ta tag i mig själv och hemmet innnan hon kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar