Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 1 november 2011

Älskade barn!

Älskade ungar, ni är finast i världen! Ni är mina mirakel, mina drömmar och det finaste som finns här i livet. Jag är så lycklig över att ni berikar mitt liv, det finns inte en sekund jag vill vara utan er! Att se er tillammans och det starka band ni redan har värmer mitt mamma hjärta, jag önskar att ni bevara det bandet livet ut. Ord är inte tillräckligt stora eller betydelsefulla för att beskriva hur mycket jag älskar er! Ni är underbara, fantastiska och precis så som bara ni ska vara. Förevigt och föralltid kommer mamma och pappa finnas här för er!<3





Don't want to close my eyes, I don't want to fall asleep, Cause I'd miss you babe, And I don't want to miss a thing, Cause even when I dream of you, The sweetest dream will never doI'd still miss you babe, And I don't want to miss a thing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar