Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 10 oktober 2011

Måndag

Uppdaterade just min blogg beskrivning, vi väntar ju inte smått längre nu när guldklimpen äntligen är här! Det är helt ofattbart att han legat inne i min kropp under så lång tid. Mitt hjärta rusar & slår ett par extra slag, så som bara kärlek kan när jag snusar på honom medan han ligger på mitt bröst, älskade, älskade lilla unge! Jag fick ett sött meddelande av P här om dagen; Mitt fina hjärta ♥ Tänk att vi funnit varandra och har 2 fina barn ihop.. Hoppas du vet att jag älskar dig!!!

Livet är bra fint just nu!


Idag har jag redan hunnit gå igenom storasysters vinterkläder, det är nu dags att plocka fram mössor, vantar, halsdukar och raggsockor! Det får bli en tripp in till stan och handla lite nytt också, vinterskor och vantar bland annat. Lillebror har än så länge klarat sig i åkpåsen i vagnen, det är nog större risk att han är för varm än kall, men vi kör med lager på lager principen på båda barnen så det enkelt kan tas av eller på mer kläder. Själv vill jag inhandla en stor tjock, stickad, vit halsduk med likadana vantar och mössa till vinter, det finns absolut inget jobbigare än att frysa!

Idag ska jag ringa en massa viktiga men roliga samtal innan jag och lillebror ska ta oss en lång promenad för att träffa en gammal vän och hennes dotter. Det ska bli kul att ses efter riktigt lång tid! Men om det ska bli något alls av denna dag blir det till att ta tag i den nu;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar