Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 11 oktober 2011

Jeans längtan och mvc träff.

Dagens första inlägg blir väldigt ytligt, but still, sanningen är att jag saknar mina brallor så mycket! För ett par dagar sedan kunde jag ÄNTLIGEN klämma ner min kropp i ett par jeans! Det var väldigt efterlängtat att känna sig klädd igen, leggings i all ära men tillsist känns det som att man går omkring i pyjamas byxor 24/7. Långt ner i garderoben hittade jag ett par Fornarina jeans jag inte kunnat haft på länge eftersom det är allt för stora, men på en kropp med 6kg kvar att gå ner efter graviditeten passar de perfekt - tur för mig!




Idag ska vi iväg på återträff på mvc, ska bli kul att höra hur det gått för alla och träffa deras bebisar! Vi har gått på mvc Hjärtat, ett privat mvc som vi varit väldigt nöjda med, vår barnmorska har varit jätte bra, precis som gruppträffarna på föräldrautbildningen. Imorgon är det dags för bvc kontroll för lillebror, även bvc har vi valt privat, Majagräddnos bvc heter det och än så länge känns det lovande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar