Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 14 oktober 2011

Jennie plus höst likamed sant

Jag älskar verkligen den här tiden på året! Ljuset, luften, färgerna & doften av löv. Finns det något bättre än att få tända ljus när mörkret faller allt tidigare på eftermiddagarna & gosa ner sig i varma, mysiga stickade tröjor & sockor?


För ett stund sedan kom jag och lillebror in efter en härlig promenad med Frida & hennes tös. Lillebror älskar att åka vagn, så fort vi lägger ner honom blir han nöjd & somnar fort. Det var skönt att bara vara ute & gå utan några måsten & bara prata! Promenaderna börjar ge resultat vilket gör mig ännu mer taggad till att komma i form, nu!


Ikväll längtar jag efter lite fredagsmys med älsklingen, kanske kan jag locka med honom på en kvälls promenad senare? Idag är en sådan dag som känner för att göra kvällen till något mer utöver det vanliga, vardags lyxa lite helt enkelt! Av någon anledning känner jag mig extra kär & lycklig idag, love you honey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar