Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

onsdag 3 augusti 2011

Before and After

Imorse väcktes jag av det tidiga morgon ljuset som letade sig in genom de nerdragna persiennerna, jag satte mig upp på sängkanten och njöt av känslan att sätta fötterna på en mjuk härligt matta!



Igår blev vi klara med golvet i rummen, det gick snabbare än förväntat! P började genast riva ut det gamla plastgolvet när han kom hem efter jobbet. Fy vad det luktade! Något som närmast kan liknas med gamal fotsvett...Mina föräldrar kom förbi för att hjälpa oss bli klara. Tillsammans med P for iväg och köpte heltäckningsmattan och kom tillbaka med en fyra meter bred rulle! Sedan gick det undan och förvånadsvärt smidigt! Mattan fästes med en speciell dubbel häftande tejp, och skars till. Vi satte tillbaka golvlister och bar in möblerna igen. Snyggt som attans blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar