Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 7 juni 2012

Ett Jet Set ur.

Idag var just en sådan dag där jag kände att jag behövdes muntras upp en aning. Kände mig en smula deppig över att P skulle spela fotboll och lämna mig och lilleman själva under kvällen, att komma hem till frukost-disken, behöva handla och laga mat ensam lockade inte alls. 
Efter att ha spenderat ett par timmar hos Theres åkte jag hem med en ledsen lilleman och väntade mig ett tomt hem och en ensam kväll framför mig. Men så klev jag in i hallen och möttes av en leende glad man, blev omfamnad, kysst och genast kändes allt mycket bättre! Det visade sig att han redan både handlat, diskat och gjort fint hemma.
Med en lite finurlig min visade P mig ett litet paket på köksbordet, en helt vanlig torsdag blev just lite bättre och det kändes lite mer okej att tillbringa kvällen ensam en stund. I paketet låg en klocka! En vit, ball Jet Set klocka jag genast föll för! Tack hjärtat<3




2 kommentarer:

  1. Tur att du åkte hem fast jag hade gjort sallad åt dig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söta du! Det fattade ju inte jag!:/

      Radera