Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 27 april 2012

Lilla snutt!

Tänk att du varit så liten lilla skruttan<3
Vi längtar så vansinnigt efter att det ska bli måndag så att du kommer hem igen! Finaste lilla sessan, det är inte lätt vara utan dig, du är så saknad och efterlängtad.
Jag är så otroligt glad och lycklig över att just jag får ta del av ditt liv, dela din vardag, din kärlek, att få följa dig. Tänk att just du skulle berika mitt liv, hitta en plats i mitt hjärta och så ett frö, en blomma som aldrig kommer sluta växa.
Vi delar inte blod, vi delar inte gener, men vi delar en kärlek och har en relation det inte går att sätta ord på.
Du och lillebror är det finaste på jorden, älskade ungar, det finns inte ord för hur lyckliga ni gör mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar