Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 17 april 2012

Framtidsplaner

Har just bokat in ett möte med min chef. Nya anställningspapper ska skrivas, både för min förhöjda procent under sommaren men framförallt för min sänkta under hösten. Från och med september är det 100% studier som gäller. Sjuksköterskelegitimationen ska bli min! 2 år har jag kvar och jag känner mig mer taggad än någonsin! 
Tidigare jobbade jag 70% medan jag pluggade, efter jag skaffat familj gick jag först ner till 60% men nu känner jag att jag vill kunna fokusera på både familjen och studierna och därför bara jobba halvtid. Ungefär 40% kommer det landa på. Jag tar tjänstledigt för studier de övriga procenten vilket innebär att jag under sommarna när man inte får några pengar från csn kommer kunna gå upp och jobba på som vanligt.
Måste maila studievägledaren och boka in ett möte med henne också! 
Känner mig peppad till tusen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar