Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 1 april 2012

Cola torsk.

I mitt försök att gå upp i vikt kändes det som att dricka coca cola var en bra ide. Eller bra och bra men ett desperat försök! Men det visade sig rätt fort att det enda som det gav var ett rejält socker sug och cola beroende! Känns hemskt att säga men fy fan vad torsk jag blivit på cola!
Nu ger jag inte efter men jag längtar efter cola, är typ ständigt sugen på det och när jag är törstig är ett kallt glas med avslagen (en personlig favorit) cola det första jag tänker på. Inte okej!!
Jag gillar inte ens läsk! Det är verkligen ett rent gift och jag skulle aldrig drömma om att ge det till mina barn. Kan jag bli helt fast trots att jag inte dricker några mängder eller ens regelbundet så kan man ju bara tänka sig hur små barn reagerar...
Happ, hur som. Sitter här och gör tappra försök att bibehålla koncentrationsförmågan och dövar socker suget med chokladbollar.
Inte en enda kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar