Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 10 april 2012

En nästan överraskning


Det var tänkt att jag skulle hinna överraska min man med middag och blommor men när jag kom hem efter en sväng på närbutiken hörde jag hur duschen skvalade i badrummet. Den lille rackarn hade naturligtvis kommit hem tidigare än tänkt men det var mest bara trevligt. Till middag blev det qornfileér, potatisgratäng och sallad. Med tända ljus och väldoftande nejlikor vid bordet skålade vi med cider i glasen och åt en variant av mini chokladkakor till efterätt. Idag firade vi just ingenting, bara lyckan av att ha varandra, att få lov att uppleva ännu en helt vanligt tisdag och njuta av att bara vara. Mini åt en ligth variant av vår middag minus efterätten såklart, han fick qorn med potatis och morostmos och en banan till efterrätt. 

2 kommentarer:

  1. alltså jag är så sjukt hungrig heeeela tiden, den här muffinsbilden har liksom gjort att jag börjat dregla arton gånger.. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är riktigt illa ibland!<3

      Radera