Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 18 mars 2012

Tack tjejer!

Igår kom tjejerna över på lunch och fika, det var en väldigt trevlig dag med bebismys och fina, lyxiga presenter - som bara kan användas av mig;) Tusen tack<3
På kvällen var vi bjudna på middag hem till Liv och Hardi som lagat vegitarisk lasagne som typ var det godaste jag ätit på väldigt länge! Det blev ( i mina mått mätt) rätt sent och jag bokstavligen stupade i säng när vi kom hem! Lilleman lät oss sova till fantastiska 9.30 så han var nog också rätt sliten efter allt kalasande!



Om inte allt för länge kommer tjejerna och killarna från jobbet och hälsar på! Jag jobbar ju på en gruppbostad där det bor 6 personer med olika typer och funktionsnedsättning, vi har jobbat ihop i 5 år nu och känner varandra bra så det ska bli roligt att träffa allihop och framför allt att de ska få träffa lilleman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar