Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 29 mars 2012

Morgon promenad och fika med Frida

Imorse kände jag mig super pepp på en promenad och tur för mig så var Ther'es också det! Det vart en runda på en timme, kanon skönt och välbehövligt! Kom hem och insåg att jag inte ens ätit frukost men det gjorde inte så mycket eftersom Frida skulle komma över på fika!
Det var 100 år sedan sist kändes det som men destå roligare var det att äntligen kunna ses! Ännu bättre när det inte alls känns som det var ett tag sedan sist, det kunde lika gärna vart igår och sådana relationer gillar jag.
Vi fikade med mina (misslyckade) chokladrutor och lilleman -som redan är värsta tjejtjusaren- var super nöjd över att få mysa med Frida:) en mycket bra förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar