Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 16 februari 2012

Min bror, vän och gudfar.


Igår kväll var pappan iväg på fin kalas på Solvalla, han var med och delade ut pris och hederstäcke till den vinnande hästen i avdelning 3 i v86, coolt. 

Trav är ett av P´s stora intressen och något han är väldigt bra på, han spelar inte bara utan gör andelssystem till spelbutiken och har flera hundra personer som spelar på hans system på någon facebook sida. Så väl insatt är jag tyvärr inte för jag förstår mig verkligen inte på travspelet men det är kul att han är en hobby som är så uppskattad av andra!


Jag och sonen var också iväg på kalas, vi firade min bror som blev ett år äldre med middag med våra föräldrar och farföräldrar. Det var kanon trevlig och en sådär lagom tillställning med god mat och en supergod marängtårta med färska bär till efterätt!



Min bror hängde med mig och lilleman igår på eftermiddagen. Det blev en massa skitsnack, kakor och bus med sonen.
- Fan, syrran du har blivit så smal! Äter du? Frågade han efter en kort stund och dukade sedan fram en massa fika. Han är bra omtänksam han och kommer vara den bästa av gudföräldrar till sonen! Det är väl underbart att man har turen att ha en så grym lillebror, och jag hoppas verkligen att sessan och lilleman får en lika nära relation när de växer upp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar