Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 16 februari 2012

Frukost

Ett par skivor melon & en måltidsdryck á la kosttillägg, har nu helt tappat namnet på vad de kallas men det är i alla fall sådana typ måltidsersättnings drycker fast tvärt om, som ett tillägg när man behöver lite extra energi. En vän till mig har också svårt att gå upp i vikt och fick därför dessa utskrivna av sin doktor, och jag fick testa ett par stycken. Den godaste var en med smak av kokos och ananas, supergod!
Jag borde verkligen pallra mig iväg till vårdcentralen och se om jag kan få ett par utskrivna på recept, vågen står fortfarande still på knappt 49kg och det vore ju inte helt fel att i alla fall nå 50 strecket.


Idag väntar en långpromenad med Martina och hennes mammagrupp, det ska bli kul! Igår stannande jag och lilleman inne, det snöade så mycket att det inte kändes värt att ens göra ett försök att ta sig ut i snön. Morgonen blev just förmiddag, P3 håller oss sällskap och nu börjar det bli dags att ge mitt otåliga barn lite lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar