Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 28 februari 2012

Lugninflammation och vemod.

Jag vaknade ihop om att den eländiga förkylningen skulle ha lämnat våra kroppar men den hänger sig envist kvar även om vi faktiskt är på bättringsvägen! Eller, jag och lilleman är det men P däremot är fortfarande sjuk, kommer tvinga honom att ringa vårdcentralen idag. Ni förstår han är en sån där människa som normalt sett aldrig blir sjuk, det inträffar väldigt sällan och när han väl blir sjuk så är det typ lugninflammation vi pratar om. Och med tanke på att en av hans vänner precis fått ovanstående diagnos känns det inte helt omöjligt att det är precis det han drabbats av!
Idag känner mig mig både nervös och laddad! Kl. 19 lyfter planet som tar mig och lilleman till ett efterlängtad besök hos Lollo och sedan familjen i Danmark men också en vecka ifrån min älskade.
Är fortfarande lite nervös inför hur den lille kommer reagera på att vara borta från sin pappa!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får det väldigt fint trots sjukdomar! Jag kommer sakna er! <3
    Hälsa P krya på sig så mkt!

    SvaraRadera