Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 13 januari 2012

se det snöar...??



Det här vädret är ju schizofrent - thank you global warming. Jag och Martina försökte oss på en promenad idag, is vindar och bitande kyla var väl inte lika mysigt som sällskapet men när vi tillslut gick och kisade mot hundra miljoner piskande snöflingor så gav vi upp! Det blev en runda på 45 min i alla fall men hade helt klart varit najs att gå längre om vädret varit mer tillåtande! Nu ligger mitt lilla gos bredvid mig och leker med sina fötter, det låter som att det snart ska bytas en bajsblöja, woho! Lucky me. Om en liten stund kommer Therese över med hennes lilla tjej och fikar med oss, det gillas helt klart!



Lilleman har en ny hobby förutom att leka med sin egna fötter, nämligen att dra i våra munnar. Allas munnar är mycket intressanta och helst ska hela handen in där och gröta runt, mums. Själv blir han kanon nöjd och ligger och skrattar, framtida tandläkare kanske? Nä nu luktar det blöjbyte här, på återseende!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar