Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 27 januari 2012

Min första natt utan familjen.

Det är dags att komma tillbaka till jobbet, visserligen bara för ett extra pass men ändå! Inatt går jag på 22.43 och kör på till 9 imorgon bitti. Någon vidare vila under dagen har jag tyvärr inte hunnit med men det går säkert bra ändå. Det är ju bara en natt.
Idag har jag och lilleman hängt med Liv och lillan på förmiddagen, efter morgon kaffe och en långpromenad var det hämtnings dags på dagis, Sessan hade ritat en teckning, det var jag och P som huvudfotingar och en stor dusch:)
På eftermiddagen kom Therés och hennes tjejer över. Sessan och A lekte kanon fint ihop och hade jätte kul, tänk att både mammorna och barnen kunde hitta nya vänner i precis tvärs över gatan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar