Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 10 november 2011

En bra dag!

Idag är det precis en vecka kvar tills älskade sessan kommer hem! I morse ringde hon, det var så mysigt att få prata med henne! När vi sa att vi saknade henne svarade hon så klokt som man bara kan när man är 3 år "men sen kommer jag ju hem till er!" Lilla skrutt vad vi längtar!


Idag har jag och lilleman som vanligt varit ute och promenerat, när han somnat i vagnen passade jag på att ha två långa samtal med två fina tjejer, Johanna och Linda! Imorgon ska Johanna och jag gå lång promenad så vi med gott samevete kan fika efteråt, gillas! Jag passade också på att gå med lilleman till bvc idag, det var ett tag sedan vi var hos bvc och jag var ju nyfiken på hur mycket han gått upp sedan vi var där sist. Lilleman är egentligen ingen liten kille, med sina 6,4kg men han är världens underbaraste och gladaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar