Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 6 oktober 2011

Före/Efter

Sista magbilden tog vi i vecka 41+3




Magen några få dagar innan förlossingen & 3 veckor efter!



Det är helt otroligt hur mycket kroppen förändrats under graviditen och hur snabbt den återhämtat sig under den månad som gått sedan förlossningen. Egentligen är det helt fantastiskt att kroppen ens kan återhämta sig efter en graviditet! Det kommer krävas en hel del träning för att komma tillbaka till den form jag hade innan lillebror började växa i magen, men fullt så smal som jag var innan vill jag inte bli igen. Att komma i storlek 32 igen är inget jag strävar efter! Idag städade jag ur garderoben på gravid kläder och det känns grymt att äntligen komma i mina jeans! (Att traska omkring i leggings börjar kännas en aning tjatigt.) Jag är super taggad på att verkligen ta tag i träningen, än finns det hopp om beach 2012;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar