Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 22 augusti 2011

vår helg

Så blev det måndag igen och ännu en helg har gått! Tiden verkligen bara springer iväg, oavsett hur vi försöker ta vara på den tycks den slippa mellan fingrarna på oss hela tiden. Att leva i nuet är inte alla gånger så lätt när det är över på ett kort ögonblick!


I fredags hade vi en ordentligt myskväll med Fia & David, sushi, lösgodis & hyrfilm medan regnet öste ner utanför fönstret hela kvällen & det mesta av natten. När P & jag åkte hem regnade det fortfarande & vi somnade av ljudet av tusentals droppar som slog mot fönstret, jag älskar det!




Lördagsmorgonen började vår fixardag med en lång frukost, sedan avverkade vi IKEA, bauhaus, ett par butiker för att införskaffa nya mjukisbyxor till hela familjen och tillslut en sväng förbi mina föräldrar för att låna verktyg. Jag gillar våra produktiva dagar när saker och ting blir gjort!




Söndag, vi avslutade på dagen & veckan med middag hemma hos svärisarna! Gilla!

Idag hämtar vi Liten från dagis, underbart! Hon har fått en inbjudan av stora T till tårtkalas i hennes nybyggda lekstuga! De ser vi fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar