Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 23 augusti 2011

En dag kvar av nedräkningen!

En dag kvar till beräknad förlossning! Än har vi inte fått någon bebis, där emot en grym förkylning! Jag varken hör eller känner någon lukt så man kan lugnt påstå att min värld blivit en smula tråkigare! Jag försöker kurera mig så gott det går, om bebisen nu skulle få för sig att det är dags att titta ut de närmaste dagarna känns det ju helt klart bättre om förkylningen ger med sig tills dess!


Litens förskolepedagog frågade om det inte var dags när som helst nu, jag bara skrattade och sa att det är beräknat till imorgon, man kan ju alltid hoppas! Än så länge verkar den lilla trivas i magen, den hickar och roar sig med att vända sig sida till sida, att det gör ont på mamma när magen tänjs ut till bristningsgränsen tycks inte lillen bry sig om;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar