Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 28 oktober 2012

Make and create

Om ni som jag älskar pyssel eller är förälskade i scrapbooking kan jag varm rekommendera make and crate, en onlie butik som säljer massor med inspirerade pyssel saker! Tänk Panduro, fast billigare! 
Jag har precis klickat iväg min första beställning och väntar med spänning på att den ska komma hem i brevlådan.
Till hemsidan finns en pysselblogg, bloggen ligger på top 100 på blogglistan över världens mest besökta bloggar och har flera hundra tusen besökare i månaden, häftigt! Jag känner Helena som driver den och faktiskt finns mitt och Sessans pyssel med! Ett måste för att pyssel galningar att spana in! Här hittar ni bloggen och här hittar ni mitt och sessans bidrag!


Bild från craftandcreativity 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar