Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 8 juli 2012

Längtan!

Längtar så att det gör ont i hjärtat efter vår lilla sessa! Imorgon kommer hon hem igen efter vad som känns som en evighet! Älskade fina barn, tänk att du värmer mitt hjärta så. Om lilleman saknar sessan ännu vet jag inte men han blir såå glad när hon kommer! När hon först kliver innan för dörren händer så mycket, vi kramas, hon berättar oftast något eller visar något och vi byter ett par ord med X innan sessan hinner in och tar av sig. Just mitt i allt det där brukar lilleman titta på storögd men sen när sessan kommit in och vi stängt dörren och han får en liten stund att hinna hänga med så blir han så otroligt glad! Han ler, skrattar och sträcker ut sina händer mot henne och de kramas länge och utbyter blöta pussar innan de börjar leka ihop. Det är fantastiskt att se denna syskonkärlek, det gör mig glad och stolt och vi kommer göra vad vi kan för att få dem att få fortsätta leva ihop som syskon varannan vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar