Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

lördag 30 juni 2012

Dop och sång debut.

Idag var vi på dop, våra vänners yngsta dotter fick sitt namn. Det var ett jätte fint dop, avslappnat med ändå högtidligt och minis storasyster sjöng så fint och helt själv, jag var långt från ensam om att mäkta imponerad! Lite imponerade också våra egna små knottar som höll sig stilla och tysta under dopceremonin.
Jag sjöng faktiskt också, tillsammans med den stolte fadern sjöng vi en sång till mini. Jag var så nervös, det mina vänner var mitt första officiella framträdande utanför duschen och det gick faktiskt bra!
Julia hade gjort helt fantastiskt vackra kakor och tårtor, det var så lyxigt att utan dåligt samvete få äta så många godsaker på samma gång!
Efter dopet åkte vi direkt till nästa kalas, det var nämligen ettårs kalas för Liv och Hardis lilla tös. Där åt vi Livs dunder goda lasagne, åt mera tårtor och sjöng för lillan på hennes första födelsedag! Det var jätte trevligt och bra på alla vis. När vi åkte hem fick vi med oss en hel plåt med lasagne och jag längtar redan till imorgon när den blir lunch!
Så tack till alla för att vi har fått varit en del av era stora dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar