Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 21 maj 2012

Koncentrationsnivå noll.

Åååh! Efter att ha stalkat mannen på facebook, läst en dussintal bloggar, funderat på hurvida tentaplugga kan orsaka d-vitamin brist pga av att man konstant vistas inomhus och små fnulat på om man inte skulle skriva en avhandling om ämnet, svarat på mail och känt att jag verkligen borde fixa håret kommer jag på att jag inte alls har tid med dethär!! Jag MÅSTE plugga NU.
 Oh lord, låt mig finna motivationen och koncentrationen, den låg och skramlade någonstans vid fotknölarna sist jag såg den. Borde jag kanske efterlysa den? Sätta upp en lapp på ica? Oh nej. Dålig humor i form av satir i kombination med trötthet och längtan efter sol, kittlande gräs under bara fötter och doften av sommar, förenklar det inte för mig. SKÄRPNING!

2 kommentarer:

  1. Men ta med böckerna och gå ut och sätt dej någonstans... De ena utesluter inte det andra vett du ;) så tänkte iaf jag göra i dag!

    Hoppas du hittar motivationen å om du gör de dela med dej lite till mej med ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha sant, gjorde det tillslut men efter ett par timmar blir dte liksom tvärstopp i huvudet. Funderar på om hypnos kunde vara något, jag menar SÅ mycket som man läst så borde det ju ligga i det undermedvetna och kanske kunde hypnos hjälpa en att komma åt det;P

      Radera