Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

lördag 21 april 2012

Men farmor?

Sessan stod och tittade på medan farmor lagade middag under kvällen. När hon lade på rucculasallad på den ugnsbakade potatisen utbrast sessan:
- Men farmor! Gräs inne? På potatisen?
Haha, hon är så himla kul ibland vår lilla toka!
Vi åt en kanon god middag, ugnsbakad skivad potatis med ruccula, feta och coktailtomater, helstekt fläskfilé - jag åt självklart lax- och basilikasås. Fantastiskt gott! Till efterätt åt vi tårtan som också blev väldigt god.
Båda barnen somnade innan vi åkte hem men ligger nu gott nerbäddade i vår stora säng. Jag ligger här, tätt intill och lyssnar på deras jämna, tunga andetag.
 Jag är verkligen så otroligt lycklig som fått just detta liv att leva! Mina små älskade ungar, ni är det absolut bästa i hela världen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar