Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

tisdag 24 april 2012

Ekot från garderoben.


Gör mig och sonen klara för ett par timmar på stan med Liv och lilltjejen.
Står just och river i garderoben och finner inget som känns kul att ta på mig, kanske kan en runda i ett par affärer råda bot på det? Märkligt fenomen det där, oavsett hur ofta jag röjer ur och går igenom kläder, fyller kassar med allt som inte längre passar för att skänka till läkarmissionen tycks det inte ta slut.
Fortfarande står jag och hittar allt utom just det jag vill ha och fasten jag då och då fyller på nytt så finns där ju inget! Nä, en dag med en personal shopper, ett kort utan limit och en helt ny garderob skulle inte sitta fel. Dagens i-lands problem jag vet. Får skämmas en stund nu och istället vara tacksam för att jag har tak över huvudet, kläder på kroppen, hälsan och en underbar familj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar