Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

lördag 14 april 2012

Äntligen lördag

P ägnar sig åt trav idag och lämnade mig och lilleman hemma. Liv föreslog att vi skulle åka och bada men tyvärr har jag lyckats bli sådär dunder förkyld igen och bad kändes inte vad min kropp skulle orka med även fast det skulle vart riktig kul!
Istället blev det en dag med mormor. Hon kom förbi och vi gav oss ut på en av våra halv planlösa bilfärder. Det är en sån sak vi alltid gjort jag och mamma, tråkiga, regniga dagar har vi åkt iväg på en litet äventyr utan vidare mål. Idag for vi iväg, det blev en sväng runt stan, förbi fullerö och på hemvägen for vi förbi ett café och köpte med god fika.
Nu närmar sig lördag kvällen, solen skiner, humöret är på topp och det vankas middag hos mormor och morfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar