Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

lördag 11 februari 2012

Godmorgon

Här började dagen kl.7, då kunde jag helt enkelt inte sova längre och låg och funderade på gästlistan till namngivningen. Känner mig rysligt stressad och förstår inte hur vi ska hinna klart men på något mystiskt vis brukar man ju göra det.
Satte mig i soffan och skrev listor- min stora passion och bästa hjälpreda!
Inser att det är sjukt mycket vi ska ha med oss och en massa som inte är klart och som inte heller kan förberedas förens precis strax innan allt börjar på söndag.
Vi har planerat cermonin i alla fall! När vi haft namngivningen tänkte jag avslöja hur vi gjort, vet att det är många som letar efter tips på hur man gör sin egen namngivning men vi vill ju inte skvallra innan vi haft vår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar