Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 6 februari 2012

En kopp blask med mjölk, tack!

Försökte värma mjölken i mikron men eftersom jag samtidigt gjorde mackor till P så den kokade över och därför ser glaset så äckligt ut.
Sitter i soffan med min finaste lilla prins i famnen och dricker mitt ljumna blask och njuter av en dag som precis bara har börjar.
Idag kommer sessan, en sådan där underbar sessan måndag! Vilken tur vi har! Och till helgen firar vi lillemans namngivning!
Barnen har nya kläder till namngivningen och sessan älskar sin nya klänning. När vi stod i affären för att hitta en klänning till henne att ha på namngivningen, gick hon direkt till prinsesskläningarna och ville ha en sådan! Hon säger att hon vill ha sina glitterskor-ett par silver paljett skor som hon äääääälskar men jag tycker inte att de passar så bra ihop med en vit, finstickad klänning;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar