Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 17 februari 2012

Biljetten bokad!

Äntligen är flygbiljetterna till Malmö bokade! Det är dags för ett mycket efterlängtat besök hos Lollo och skåneland. Det är väl rätt så fantastiskt att en vänskap kan hålla i 16 år och med ett avstånd på över 40 mil, nu har hon förvisso inte bott där i alla våra 16 år vi känt varandra men i ett par.
Det blir jag och lilleman som flyger ner och hälsar på henne och familjen bestående av man, en tonårs bonusson och en massa hundar, valpar, katter, hästar och marsvin -  och det skulle inte förvåna mig om deras lurviga familj utökats tills dess att vi kommer! Efter ett par dagar på den skånska landsbygden kommer vi resa vidare över Östersjön till Köpenhamn och hem till mina morföräldrar för ett släktbesök!
Pappan frågade oss idag hur man skulle klara sig utan lilleman så länge! Helt solo blir han i nästan en hel vecka! Vi reser när sessan inte är hemma för inte vill jag missa en hel veckas värdefull tid med henne så stackars pappan blir helt ensam! 
Nu är jag ioförsig helt övertygad om att han är kapabel till att roa sig själv och umgås med sina vänner utan mig och barnen, men tomt kommer det ju bli såklart!

1 kommentar:

  1. Åh Vad jag längtar!!! Å ja vem vet om de blir nå mer lurvigt här ;) men nej då... De känns rätt maxat just nu! Åh super kul! Jag har bett om ledigt så hoppas verkligen jag får de!!!

    SvaraRadera