Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 19 januari 2012

Girls night

Okej, okej, girls evening då.
Har haft 3 underbara tjejer här hemma, eller 3 och 1 1/2 med Martinas lilla skrutta som är jämn gammal med lilleman. Det var kanon trevligt som det brukar kunna vara när vi ses tillsammans.
Bella och Matilda hade köpt jätte fina kläder till barnen, tack!
Det blev middag och efterrätt på knyt, jag fixade paj (eller P gjorde den medan jag städade!) Matilda hade med bröd, Bella dryck och Martina efterrätt, funkade fint och det var gott! Vi pratade gymnasietider och skrattade, letade fram gamla bilder och minnen, det är galet så mycket kul vi haft!
Tänker extra mycket på Julia idag som tyvärr inte kunde komma ikväll! Vet att du säkert läser detta så hej hej och puss på dig:)


Lilleman är världens gladaste och ligger i min famn och myser, älskling, tänk vilken fin liten unge vi har!


1 kommentar:

  1. Det gjorde jag:)
    Har inte så mkt för mig just nu som du vet så läser din blogg, låt säga tjugoelva gånger på en dag;) Gillar att du uppdaterar ofta, hehe.
    Jag tycker vi ska ha tjejmiddag väldigt snart igen så jag kan joina:D
    PUSS på dig!

    SvaraRadera