Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 17 november 2011

ingen rubrik..

Bvc kontrollen gick bra, min lilla kille växer som han ska, stor och go! 62 cm och 6,6 kg kärlek. Läkaren var jätte trevlig och kanon bra verkligen, men lilleman tyckte inte om att hon skulle peta på honom och blev så ledsen och olycklig. Det kändes ju hemskt att stå och titta på men tillsist fick han komma upp i famnen och blev glad igen.
På väg till bvc!

 Alldeles nyss var Julia här och åt lunch med mig, trevligt! Jag gillar spontan besök, det händer ju tyvärr inte så ofta. Imorgon ska vi tjejer ses hos Martina som fyllt år. Jag kommer smita dit efter att sessan lagt sig, nu när hon varit borta så länge vill man ju inte missa en enda sekund av hennes vakna tid! I eftermiddag ska jag och P åka och fixa present till Martina, eller P och lilleman följer med när jag ska köpa pressenten som vi tjejer kommit överens om ;) Vilken snäll man jag har som vill följa med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar