Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 4 november 2011

Gnuggis & namngivning

 Kunde inte låta bli att le idag, sessan älskar gnuggis tatueringar och på förpackningen står det bland annat "incredibly realistic" haha, ja ni kan ju själva dömma av bilderna nedan hur pass verkliga de ser ut;) Sessan och pappa hade egen tid i eftermiddags, då gick de ut igen och lekte själva medan lilleman stannade inne med mig och åt, åt och åt. Vi försöker se till att båda barnen får egen tid med oss, de behöver båda lite extra uppmärksamhet då och då! Idag har vi så smått börjat planerat inför lillemans namngivnig. Vi började prata om dop och namngivning under graviditeten, P ville inte att han skulle döpas och eftersom jag själv vare sig är döpt eller kristen var det ett naturligt val att inte döpa sonen i den kristna tron. Istället kommer vi ha en namngivnings cermoni, som det ser ut nu blir det i början av februari nästa år. Vi har börjat se oss omkring efter lokal, kika på hur vi vill att dukningen ska vara och självklart det viktigaste, vilka gäster vi ska bjuda till denna speciella dag!  Sessan hjälpte mig att skriva en lista på allt vi ska tänka på, vilken tur att jag har en så söt liten hjälpreda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar