Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 13 november 2011

Fars dag!

Tack älskade för att du varje dag är en underbar man & pappa! Vi kan inte önska oss något mer!

P var på 30års fest igår & jag hade tjejkväll, det var jätte trevligt och P hade visst haft roligt han med! Jag, Bella & Julia gjorde i ordning en väldigt schizofren form av tapas, men gott var det! Vi avslutade en lång och väldigt trevlig kväll med en promenad. Lilleman ville inte sova men somnade så tillsist i vagnen - tills jag kom in, då vaknade han igen. Jag förstår inte hur han orkade vara vaken så läge, närmare 8 timmar i sträck! ( Med undantag för små 10 minuters sovstunder!) Mes som jag är kunde jag inte sova utan P, istället låg jag och kollade på världshistoriens dåligaste science fiction film halva natten!
I morse fick vi en lång sovmorgon! Vilken underbar liten unga vi har. P fick farsdag frukost med en liten överraskning så ikväll ska mamma och pappa iväg en liten stund bara vi två!





Nu på eftermiddagen var ute på en riktigt lång promenad runt stan, det känns verkligen som om hela stan blir mycket mysigare och vackrare sena höstdagar som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar