Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

torsdag 17 november 2011

Årets julklappar?

Så var det dags igen att hitta på bra julklappar! Ibland är det så himla svårt medans man andra gånger får riktiga snilleblixtar och precis vet vad som skulle passa! Just nu håller jag på att beta av familjen, ett par bra saker har jag nog lyckats komma på...Nästa vecka ska vi ut och kika på små presenter till sessan och lillemans presentkalender, jag har ett par idéer till små klappar som P också ska få dagarna inför jul. Jag gillar verkligen att köpa julklappar, att gå och känna, klämma och vrida och vända. Därför tycker jag att det är så synd att så många eko leksaker bara säljs på nätet! Ekokul och ekoleko är sidor jag har kikat på, leksaker utan gifter och annat tjafs är både bra för miljön och barnen! Har bland annat hittat leklera, fyra färger för 100kr, rekommenderar er verkligen att kika igenom deras sortiment om ni är ute efter leksaker till barn eller bebisar!
Något annat som är minst lika kul som att köpa julklapparna är att slå in dem! I år sattsar vi på oblekt papper (bra för miljön) och olika typer av band, rött snöre, vita virkad spetsband, slikes band ect och en maffig klassiskt lack stämpel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar