Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

söndag 30 oktober 2011

Söndag=mys

Familjen har precis kommit in från en av våra många mysiga promenader. Jag älskar verkligen hösten, ljuset, färgerna, dofterna och den friska kylan. P har vispat grädde till mig så snart ska jag göra i ordning varmchoklad, men jag väntar en stund tills att Fia och hennes knodd kommer så vi kan fika tillsammans! Ikväll ska vi äta middag hos farmor och farfar, farbror och hans respektive kommer också så det blir en trevlig avslutning på en väldigt bra helg! Lilleman ligger och gosar i min famn, han är bara så nöjd och glad. Nu skrattar han som bara den och han älskar verkligen att ligga och prata med oss, armarna far och han är så himla söt när han ligger och härmar miner! Lilla gos vad du är underbar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar