Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 24 oktober 2011

En stillsam dag

Idag har vi inte gjort mycket nytta, så skönt! I morse lämnade vi sessan, nu får vi sakna henne ett till på onsdag då hon kommer hem igen. P och jag gick en lång härlig promenad innan vi gick hem och la oss i soffan en stund! Våra dagar brukar normalt ha en massa saker in planerat, jag älskar att ha tiden planerad och att hitta på roliga saker men ibland är det också väldigt skönt att inte göra ett endaste dugg! Idag har verkligen varit en sådan dag, jag har tänkt att jag skulle städa av och dona men faktiskt har jag inte gjort något som helst nyttigt idag, förutom möjligvis när jag lagade middag! P har färgat håret idag, min snygging är numera brunett igen, I like. Själv har jag också precis gått från brunett till blondin men jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag trivs bäst i! Varje gång jag är blond tittar jag med avundsjuka blickar på alla brunetter med långt fint hår, och varje gång jag är brunett är det omvänt...! Undra om det finns någon bra logisk förklaring på det?

Imorgon blir det andra bullar, för då ska lägenheten minsann storstädas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar