Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

måndag 1 augusti 2011

Tack för en mysig dag L!

Förmiddagen spenderades på stan med Linda. Shopping & fika på café Årummet förgyllde en annars alldaglig måndag, perfekt! Linda gjorde världens kap, ett par mocka boots för halva rea priset, värt. Själv inhandlade jag både något till mig själv & mannen. Frågan är vad jag ska göra med min gravidgarderob efter att magen är borta? En hel drös med linnen & gravidtunikor i olika längder & storlekar, inköpta under 8 månaders ständigt varierande magstorlek!


När det var dags att dra sig hemåt klev jag på bussen. Busschaufören tittade genast på mig och utbrast "den här bussen går inte till Akis!" Jag glodde oförstående på honom ett par sekunder innan han upprepade sig & tittade menade ner på magen. Poletten föll ner. "Jasså, ja men dit ska jag inte riktigt ännu!" svarade jag. Busschaufören tittade skeptiskt på mig & innan han svarade att det såg minsann ut att vara dags när som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar