Följ vardagen med min lilla familj med allt vad småbarn och varannan vecka liv innebär!

fredag 5 augusti 2011

Lunch date med damerna!

On the way! Dagen började med målning av hallen! Vi satte ju igen dörren in till klädkammaren och eftersom att den väggen målades vit behövdes resten av hallen också målas om, så att det inte skulle bli några nyans skillnader. Själv tycker jag att jag är grym som i vecka 37 fortfarande klarar och orkar måla hallen helt själv, helt klart värt en klapp på axeln!


Lunch daten var jätte kul! Det var länge sedan vi sågs sist tillsammans och timmarna for snabbt iväg! Det blev lunch och fika på nya sommarhänget Café Årummet. Tack tjejer för en urmysigt dag! (Varför gör vi inte detta oftare??)


Nu vankas middag med en hungrig karl, vilken tur att jag har en sådan underbar människa att komma hem till! Du är min lycka älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar